reklama

Budem Vaším prezidentom. ( tak ako to vidím ja )

...nakoniec mi to nedalo a rozhodol som sa svojou malou troškou prispieť k tomu, aby sme sa naozaj rozhodli dobre.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Dnes moje oko vzhliadlo televíznu diskusiu nádejných prezidentských kandidátov.

Nazačiatok musím napísať, že si veľmi nepamätám, čo sa v politike dialo v rokoch ´94 - ´98. Čo viem, viem iba z počutia a zo správ, ktoré sa sem tam vynoria na nete. Nepamätám sa presne na všetko, čo sa dialo okolo vraždy Róberta Remiáša, či iných vecí, o ktorých tí skôr narodení občas hovoria.

Ani jedného zo súčasných kandidátov na prezidenta nemôžem na základe toho, čo robili v tomto období, alebo v období pred rokom ´94 súdiť. Mal som tak šesť rokov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale môžem sa rozhodnúť na základe toho, čo okolo seba vidím.

Vidím tri kandidátky na post hlavy štátu. Jedna mi je veľmi sympatická a zaujali ma jej názory. Vie diskutovať, je slušná a moderná žena. Tú pôjdem voliť. Druhá je agresívna, skáče do reči a útočí na ostatných tým, že tvrdí, že len odvaha nestačí. Nepáči sa mi spôsob, akým sa uchádza a môj hlas. Veď všetko sa začína odhodlaním a odvahou. A o tretej toho veľa neviem. To môže značiť, že dotyčná sa proste nevie zviditelniť.

Takisto tu máme aj pár kandidátov mužského pohlavia. Jeden je postarší a komolí slová. Vo svojich prejavoch sa nikomu neprihovára a zrejme zo zásady sa s nikým nepúšťa do debaty. Druhý je podľa indícií svetovo uznávanou kapacitou. Tretí vyzerá ako dobrák od kosti a slušný človek. A iste je ich aj viac, o ktorých viem len ako sa volajú. Prepáčte mi moju ignoranciu...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naposledy som voliť nemohol, nedovolil mi to môj vtedajší vek. A popravde, až tak ma to netrápilo.

Tentokrát je už situácia iná. Pôjdem voliť, lebo už konečne môžem. A chcem. Chcem mať možnosť rozhodnúť sa pre môjho prezidenta. Pre človeka, ktorý bude reprezentovať moju krajinu v zahraničí. Krajinu, v ktorej chcem prežiť moju budúcnosť. A chcem aby bol môj prezident schopný človek, ktorý vie komunikovať so všetkými občanmi, nielen s dôchodcami. Lebo aj ja tu žijem. Som takisto občanom tohto štátu a budem to aj ja, kto bude zarábať na dôchodky.

Preto chcem hlavne všetkým prvovoličom odkázať:

CHOĎTE VOLIŤ A DOBRE PREDTÝM POROZMÝŠĽAJTE KOHO VOLÍTE.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lebo aj keď niesme krajinou s tzv. silným prezidentom ako je Barack, alebo Nicolas, prezident republiky je stále dôležitou osobnosťou a so správnymi názormi a postojmi dokáže divy...

Ďakujem.

Peter Adamove

Peter Adamove

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ako každý iný. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu